QUI SOM?

Hola, em dic Pau Bea, sóc un alumne de l’Institut Arraona de 4t B i tinc 15 anys. M’agrada el bàsquet, de fet, jugo a bàsquet al Creu Alta Sabadell en una categoria bastant bona, segurament aquest va ser el motiu pel qual em va semblar perfecte fer un blog sobre l’NBA, la que considero la millor lliga de bàsquet del món.


Hola, em dic Gabriel Bernadó, sóc un alumne de l'Institut Arraona de 4t B i tinc 15 anys. Tot i que no entreno a cap club m’agrada molt el bàsquet ja que ho practico bastant amb els amics i m’agrada veure els partits de la NBA. Per això he trobat interessant fer un blog de la millor lliga de bàsquet del món.


Hola!! Em dic Zacarías i sóc un alumne de l’institut Arraona de Can-Llong. Tinc 15 anys i m’agrada molt practicar esports, especialment el futbol. Tot i que el futbol és el meu esport preferit i el que practico, hem decidit fer un blog relacionat amb la principal lliga de bàsquet mundial ja que pensem que el bàsquet és un esport molt famós i molt estimat pels seus espectadors.

Hola! Em dic Albert Valle, tinc 14 anys, sóc de Sabadell, estudio l’institut Arraona a 4t d’ESO.
Sóc un noi al qui li agrada l’esport i el moviment, jugo a un equip de bàsquet federat a la categoria de Cadet de segon any a un pavelló que es diu Can Balsach a la Creu Alta. També m’agrada l’informàtica i vaig pensar que fer un blog és una bona manera de combinar els dos hobbies.

Comentaris

Entrades populars